Marc Crosas




Bu arkadaşla tanıştım bugün. Kendisi Katalan... O yüzden Real Madrid-Liverpool maçında Liverpool'u destekliyordu...
Çok kafa bir adam.
Şımarıklık yok.
20 yaşında, Barcelona altyapısında yetişmiş..
Lyon'da kiralık oynadıktan sonra şimdi Celtic'te...
Messi, Bojan gibi adamlar ile aynı altyapıdan gelme. Barcelona'ya geri dönme opsiyonu var. Gelecekte yıldız olabilir...


2 hafta sonra bir söyleşi yapmayı düşünüyorum kendisi ile...
Dediğim gibi kafa adam, yaşı benden küçük olduğu için 1-2 biradan sonra Marc aşağı Marc yukarı olduk...




MTG atkısıyla fotoğrafını çekmezsem, bana da Garga demesinler...

Yorumlar

  1. :) mtg atkısıyla fotoğraf ha! güzel fikir... hatta transfer görüşmelerine bile başlamalısın deniz. buraların yıldızı olur :)

    YanıtlaSil
  2. geçen sene bi kaç hazırlık maçına çıkmıştı hatırladığım kadarıyla :D

    YanıtlaSil
  3. zaten celtic'ten onceki tek golunu bir hazirlik karsilasmasinda, barca'da oynarken atmis..
    Bu hafta reserv lig macinda ve ayrica lig macinda da gol attiktan sonra, kariyerindeki gol sayisini 3'e cikarmis. Gazetedeki roportajinda; "Kariyerimde ilk kez dolu tribunler onunde gol attim. Harika bir duygu, buna alismam gerek, cunku daha fazla atacagim" tarzi bir aciklama yapti.. Sonra da ekledi; "Bana bu macta gol atacagimi soyleyen Deniz arkadasima sevgilerimi gonderiyorum, MTG ile transfer gorusmelerine basladik, kendimi burada gelistirip, MTG'ye faydali olmak istiyorum, ultrCrows taraftarlariyla bulusacagim gunu iple cekiyorum" diye sallamis.. inanananI...

    YanıtlaSil
  4. "...kendimi burada gelistirip, MTG'ye faydali olmak istiyorum, ultrCrows taraftarlariyla bulusacagim gunu iple cekiyorum"

    heheh harika olmuş :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar