Back in Business

Çok uzun zaman geçti. Sınavlar, ödevler, projeler derken, tatil olarak sayamadığım 15 günde ise yurdumda biraz temiz hava almak, köşeme çekilip rahatlamak istedim. Seçim stresi vardı memleketimde. Maça da gittim ayrıca. 'Le Foot' blogunun yazarı sevgili arkadaşım İbrahim ile de buluştuk. Enteresan projelerimiz var. Hepsini anlatacağım. Yazacak çok şey birikti.



Ama bu fotoğrafa dikkatinizi çekmek istiyorum. Özellikle sevgili Ali Ece'nin. Kıbrıs'ta iki toplumun barış içinde, dostça ve kardeşçe yaşamasını hedefleyen, desteklediğim parti olan Cumhuriyetçi Türk Partisi'nin, Mağusa mitinginde yakaladığım bir kare. Fazla söze gerek yok. Seçimleri kazanamadık ama, umut tükenmez. Ne de olsa tüm yeşillerin arabalarında aynı çıkartma var... 'Umudunu kesme yurdundan'...



Sevgili dostum İbrahim ile MTG maçından bir kare. Detaylar yakın zamanda...


Ha, bu arada İskoçya'ya geri dönmeden bir gün önce aldığım gül gibi valizimi ne hale getirdiler. Lanet olsun sana FlyGlobeSpan!!!



Artık buralardayım...
Geri geldim...

Yorumlar

  1. Hoşgeldin sefa getirdin. Ben de Filistin'deki bir gösteride iki gösterici küçük çocuğun üstünde Liverpool formaları gördüm diye çok mutlu olmuştum, bu çok daha iyiymiş. CTP deneyeimsizliğinin ve global krizin kurbanı oldu ama Kıbrıs halkı geriye dönüş yaparak beni şaşırttı açıkçası. Derviş Eroğlu herhalde Kıbrıs'ın Demirel'i... Bir de AKP'nin CTP'yi destekler bir tutum alışı da ters tepmiş olabilir ama sen bilirisn anlat bana doğrusunu öğreneyim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar