İlk Maç...



Afedersiniz ama s.mışım böyle maçın içine... Keita yere yıkıldığı anda koştum kaçtım odadan... ‘Hah’ dedim, ‘Lig TV bir tarafına kına yakar şimdi’... Neyse ki kalktı ayağa bizim Abdul...

Maç boyunca, hatta Keita yerde yatırken bile, hava sıcaklığından hiçbir şekilde bahsetmeyen Lig TV spikeri de belli ki yüksek yerden emir almış...

Açıkcası maç öncesi herkesin tahminlerine nazaran, öyle ahım şahım oyun olmayacağını düşünüyordum, öyle de oldu... Ayhan’ın kaptan kıvamındaki oyunu yerleştirme çabaları ve maç sonrasında bile halen maçı konuşması çok hoşuma gitti. Çok uzun uzadıya yazmayacağım ama, Arda sen büyüksün...

Ha bir de Rijkaard’ın tüm oyuncuları soyunma odasının önünde karşılaması beni gerçekten duygulandırdı. Bizim böyle olmamız gerekiyor işte... Yoksa, ne işe yarar para pul kupalar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar