Tekrar Doldum - ReCharged



En son 9 Ağustos günü yazmışım bu sayfaya. Galatasaray'ın ilk maçı oynanmış o günlerde. Ben o zamanlar Glasgow'dayım. 8 ay geçmiş... LeFoot'da devam eden kariyerimi dondurmak istiyorum bir süre... Bunun nedeni herkesi işinin başından aşkın olması ve benim biraz da yalnız birşeyler yazmak istemem...

Öncelikle blog içerisinde artık Celtic öncelikli konumda olacak. Bana bu ilhamı bilmeden de olsa verdiği için Chao Grey'e teşekkür ederim. Ama sadece futbol olmayacak bu sayfalarda. Kıbrıs olacak, İskoçya olacak, hayat hakkında Sinema, Kitap, Müzik, Dünya Futbol Felsefesi ve 'Eskiler' olacak. Elimden geldiği kadar, bana zevk verdiği doğrultuda. Kendi hayatım olacak biraz da. Yıllar sonra elimin altında olması için...

Dönüp baktığımda "iyi ki yapmışım" diyebilmek için...
Hoşbulduk...

Yorumlar

  1. Hadi hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Futbolla ilgili kısımlardan bahsederken halı saha kariyerini atlamaman dileklerimle... Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Sayende Celtic e karşı bir sempatim oluştu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar