Cesme - Cranberries Konseri


Efendim, malum Izmir'de ikamet ettigimizden, Cesme bizlere cok yakin oluyor. Haftasonu atla git, pazar aksami geri don misali. Yaz, gunes, sicak kombinasyonunu cok seven, kaninda Afrikalik bulunan bendeniz, solugu surekli Kibris'ta aliyordum iste ama Kibris'imin nadide ucak sirketi KTHY'nin hukumet emelleri sonucu batmis olmasi, monopol piyasanin tukruk bezlerini sisirdikce sisirdi ve Pegasus/Atlasjet ikilisinin fiyatlari tavan yapti. Guzel ulkeme sadece kumar oynamak ve para harcamak (kaybetmek) icin gelen insanlar bu parayi gomlek cebinden cikarir verir ama ben maalesef oyle yapamiyorum. Iste sevgili okur, bu yuzdendir ki, o guzel yemekleri, harika insanlari bir muddet daha ozleyecegim.
Neyse, ne diyorduk, iste Kibris'a gidemedigim icin, vucuduma gereken gunesi ve D vitaminini almanin en kolay yolu Cesme olarak belirdi. Ilk Cesme haftasonunu yaptiktan sonra, ikinci kez gelmek icin bir neden bulmak gerekiyordu ve bundan daha iyisi olamazdi.
Irlanda bazli grup, asik olunasi bir solist ve hafizalara yer edinen sarkilar ile Cranberries (KIRANBERIZ) tekrar bir araya gelicekmis dediler, git bilet al dediler, gittik bilet aldik.
Megersem bilete gerek yokmus. 2 hafta once Cesme'de ortak arkadaslar vasitasi ile tanistigimiz ve BURN bunyesinde calisan Sureyya'nin sayesinde VIP'den giris yaptik Seaside'a.


Konserin ikinci sarkisinda iceri girdik, zira arabayi yaklasik bir 2-3 km uzaga park edip yuruduk. Animal Instinct ile basladiklari konseri ikinci kez soyledikleri Salvation ile bitirdiler. Hepsini gectim Dolores muthisti. Asik oldum resmen. Bu kadar enerjik, bu kadar yaptigi isten, sarki soylemekten zevk alan bir kadin... Ayrica bircok konserde karsimiza cikan (cikiyor iste itiraf edin) solist'in sesinin albumdekinden farkli olmasi, detoneler falan Dolores'te kesinlikle yoktu.
Anormal bir sahne sovu olmadi ama Salvation'da avazim ciktigi kadar bagirdim, kendimden gectim...
Bir daha olsa yine giderim dedim kendime. Ama Arctic Monkeys istiyorum ben simdi Turkiye'de. Hadi dagilalim, cok muzik konustuk...

Yorumlar

Popüler Yayınlar