24



31 Ekim 1986 tarihinde herhangi birseye tepki olarak degil de, ailenin eksiklerini kapatmak icin dogdum sanirim. Ya da ben kendimi oyle kandiriyorum. Dogdugumda Meksika'daki Dunya Kupasi yeni bitmisti, Galatasaray ise 14 senedir sampiyon olamiyordu. Ben dogdum, oldu.
24 sene gecmis hayatimdan, cok seyler degisti bu sure icerisinde, birileri toprak oldu, birileri topraktan geldi. Once Kibris'ta baslayan bu hayat, sirasi ile Glasgow ve Izmir'e tasidi beni.

Her zaman, her kosulda soyleyecegim gibi, yapimimda ve 24. sezona girdigim bu gunlerde yayinimda emegi gecen basta Annem ve Babam olmak uzere tum ekip calisanlarina tesekkur az gelir.

Son 2-3 senede kendimde gordugum degisiklik ve farkindalik, yeni yas gunlerinde daha da bir gozune carpiyor insanin, bazen bir gulumseme, bazen de bir tokat gibi.. Evet, biz de yaslaniyoruz ama bahsettigim degisim bu degil.

Bahsettigim degisim insana bakis acisi, karsindakini anlama yetenegi, her daim sorgulama, bir konusma sirasinda once dinleme, sonra anlama, dusunme ve en sonunda konusma. Bir kultur birlikteligi, kendini korumaya calisirken yeni tatlar tanima istegi.
Muzik... Hayati anlamanin 4. boyutu. Bambaska bir olay ve itiraf edeyim, hayatimda son 2 senedir bu kadar etkili. Spor, arkadas cevresi, kitaplar, sosyal arkadaslar... Bunlar ailemden sonra beni ben yapan. Iyi ki hepiniz varsiniz...

Hepinize gelsin dostlarim... Hersey gecici, Pink Floyd kalici...

http://www.youtube.com/watch?v=uLJ_QVfT_wM

Deniz `McDennis08` Kalibcioglu

Yorumlar

Popüler Yayınlar